marți, 15 ianuarie 2013

Mână de la mână pentru o mână de copii!

    " Mână de la mână pentru o mână de copii" este prima mea campanie umanitară şi de conştientizare publică. Campania se dorea a fi un  proiect pentru la facultate. Însă, sunt sigură că pentru cei care le-au realizat au însemnat mult mai mult. A însemnat dăruire, perseverenţă, dorinţa de a ajuta, de a face bine.


         Sincer, tema campaniei a venit pur şi simplu deodată. Parcă m-a lovit. Am auzit campanie umanitară, am zis copii autişti, fără să verific dacă nu cumva alţi colegi au ales să abordeze deja acest subiect. Nu ştiu motivul exact pentru care autismul a fost primul ce mi-a venit în cap. Probabil pentru că am încercat să interacţionez cu unii copii, probabil pentru că i-am văzut marginalizaţi, probabil pentru că îmi doresc să se termine cu etichetarea.

          Banii strânşi în urma licitaţiei de picturi realizate de două liceene din Măcin, Andreea Vasilachi şi Gabriela Cuciuc, vor fi donaţi Centrului de Zi pentru copii autişti " Harap-Alb" din Constanţa. Licitaţia nu s-a încheiat încă. Sincer, nici nu îmi doresc să se termine. Îmi imaginez această campanie derulând încontinuu.

        Deşi nu am strâns foarte multe like-uri pe pagina de Facebook (Mână de la mână pentru o mână de copii), consider că scopul meu a fost atins, măcar pe aproape. Cele două artiste şi-au oferit picturile din proprie iniţiativă. Singure au venit şi m-au întrebat dacă pot ajuta în acest fel. La fel şi persoanele care le-au cumpărat şi cei care au ales să-mi facă vazută campania  în noul număr al  ziarului local Măcin.
      
      Promit ca la finele campaniei să postez rezultatele!

Informaţii despre autism



    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu