marți, 15 ianuarie 2013

Check-in la sânge

              Despre aplicaţia Facebook Places 

   Facebook Places este o aplicaţie asemănătoare Foursquare-ului. Permite distribuirea locaţiei utilizatorului  pe Facebook. Pompoasă definiţie. Gen : Ionica e cu prietenele la un cico într-o cunoscută cafenea de pe bulevardul Tomis şi simte nevoia ca şi cei 2 000 de (ne) prieteni să ştie ce face ea, ce bea şi cu cine este. Fiecare ne permitem să dăm câte un check-in din când în când; fie pentru că ne-am întâlnit cu prietenii, colegii, cunoştinţele şi suntem supermegaultraentuziasmaţi, fie pentru a-i face în ciudă Vasilicăi că deeee ..ea fuse cu câteva zile înainte într-un bar super mişto.

              F(*****g)b(oring) but useful

        Ceea ce m-a determinat pe mine să scriu despre asta pe blog, a fost catalogarea mea de către un ...  anonim, drept "măicuţă", persoană care nu iese din casă şi alte chestii dintr-astea, şoricel de bibliotecă. Şi asta de ce? Pentru că nu a văzut, dragă cititorule, check-inuri pe Facebook, pentru că am ales să nu postez poze din nuş ce cluburi şi nuş ce baruri. Pentru ce? Chiar nu simt nevoia să-mi dezvălui întreaga personalitate pe site-uri de socializare, nu simt nevoia ca de fiecare dată când ma cert cu x-ulescu, sunt supărată pe cutărică sau pur şi simplu nu am chef de nimic, să schimb mood-urile mai rău ca vântul. Din nefericire, profilul de Facebook a ajuns să fie primul portret. Din fericire pentru mine, fac parte din gruparea aceea mititititică de persoane care preferă să NU îşi afişeze întreaga personalitate şi viaţa pe un simplu site.

        Sunt ceea ce sunt şi ceea ce vreau să fiu. Prefer discuţiile face-to-face în locul celor virtuale, prefer mângâierile în locul brăţicelor de pe chat sau messenger.
      Nu sunt ipocrită, nu sunt arogantă. Sau poate sunt şi asta este doar o simplă mască pe care am ales să o afişez pe blog.


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu