marți, 18 decembrie 2012

Instagram - ce este şi ce va deveni

            Prietenii, zecile de milioane de useri şi curiozitatea m-au determinat să mă documentez în legătură cu acest fenomen. Astfel, am aflat că  Instagram este o aplicaţie de foto-sharing cu cei mai mulţi utilizatori pentru care Facebook plăteşte un miliard de dolari. Prin această aplicaţie, userii pot aplica o duzină de filtre fotografiilor pe care apoi le pot posta pe Facebook, Twitter, Flickr, Foursquare şi Tumblr. Neinteresant până aici.
      Puţini ştiu însă că această companie numără  puţin peste 10 angajaţi. În medie, sunt încarcate peste un miliard de poze.
       Şi mai puţini au aflat de curând că din 16 ianuarie 2013, Instagram retrage drepturile de autor ale userilor, declarând pe blogul oficial că poate şi că are dreptul să vândă sau să facă orice îi trece prin cap cu fotografiile utilizatorilor. Bullshit. Asta înseamnă că EU ar trebui  să plătesc pentru a căpăta drepturile de autor asupra pozelor MELE?
       Dacă aş avea cont pe Instagram, probabil, că mi l-aş şterge instant. Personal, prefer să-mi descarc pozele pe pc şi apoi să le postez pe un anumit site de socializare.
            
         Ne "omoară" tehnologia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu