marți, 20 noiembrie 2012

Esenţial



      Scriu, şterg, caut subiecte interesante pentru un prim articol,  dar nu găsesc. Îmi trecuseră prin cap zeci de  subiecte dar niciunul potrivit aşa că m-am decis să vorbesc despre mine, despre atitudinea mea faţă de lume, motivul pentru care mi-am făcut într-un final blog şi despre ceea ce îmi doresc să devin. Sunt studentă în anul I la Universitatea Ovidius din Constanţa, Facultatea de Jurnalism.

http://www.univ-ovidius.ro/   - pentru cei pe care îi cunosc şi despre care ştiu că se gândesc serios sa se înscrie la această facultate în anii următori şi pentru cei care vor să se transfere aici.

         De ce am ales această facultate?

       Mi s-a pus această întrebare de enşpe mii de ori ( prima dată la examenul de admitere :D) şi de fiecare  am răspuns la fel. Ştiu că nu pot să schimb lumea, ştiu că niciodată nu vom "extirpa" nici eu, nici colegii mei serioşi, "microbii" din presa românească, ştiu că oamenii vor continua să se atace între ei dar cel puuuuţin aş putea arăta lumii sau măcar ţării ce se întâmplă cu adevărat punând accentul pe schimbare, pe îmbunătăţire. Aşa sunt eu. Cred în bunătate, în schimbarea în bine, în trezirea la realitate. Unii mi-au spus că este o dorinţă de r***t, că m-am găsit tocmai eu să fac asta, că nu rezolv nimic de una singură, eu care sunt o visătoare. Da, tocmai eu m-am găsit, eu şi cel puţin 30 şi ceva de studenţi, eu şi alte mii de persoane. Da, eu, persoana visătoare care nu renunţă până nu i se îndeplinesc visele. 

           


          De ce mi-am făcut blog ? De ce acum ?

      Sincer, pentru că toţi prietenii mei au :D, pentru că acum am prins curaj să spun tuturor ceea ce cred şi ce simt şi pentru că este un prim pas în construirea carierei mele.


P.S. : Prin intermediul primului meu articol, îmi cer scuze colegilor pe care i-am tot "ameninţat" că vin la cursuri dar am avut nişte probleme personale. Daar, săptămâna asta viiiiiin. Sigur!



               Artists create happiness!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu